Cupava pita sa makom

Čupava pita,kod mene je vec godinama kao "Cupava Desa" i obavezan je na trpezi za Novogodisnje i Božićne praznike,ali sam imala nesto maka,strudla je ispala iz kombinacije i pomislila sam da bih mogla malo da izmenim recept i umesto oraha stavim mak.
Mislim da svaka promena dobro dodje,dobila sam divnu,prhku pitu sa makom.

Recept:
 
Sastojci:
4 zumanca
4 kas.secera
250 gr.putera ili margarina
1 pr.za pecivo
1 vanil secer
400 gr.brasna
2 kasike kisele pavlake ili gustog jogurta

Fil:
4 belanca
150 gr.secera
300 gr.mlevenog maka
Korica od limuna
 
Secer u prahu za posipanje.... 
 
 
Umutiti zumanca sa omeksalim puterom,dodati secer,vanil secer,kiselu  pavlaku,prasak za pecivo pomesan sa brasnom i zamesiti testo.
1/3 testa odvojiti umotati u strec foliju i staviti u zamrzivac.
Ostatak testa razvuci na pek papiru i preneti u pleh dimenzija 30x20cm  i ostaviti u frizider na 15 min.
Za to vreme umutiti belanca sa secerom,dodati izrendanu koricu od limuna,vanil secer i mak.Sve polako izmesati spatilom,izvaditi testo iz frizidera ipreko  preliti smesu.
Ukljuciti rernu na 150 stepeni.
Izvaditi testo koje smo odlozili u zamrzivac narendati ga preko smese od maka i staviti da se pece u prethodno zagrejanu rernu i povecati temperaturu na 180 stepeni.
Moze se prekriti kolac ss folihim da ne bi previse porumenela povrsina.
Peci 30 min.uz povremenu proveru cackalicom.
Ja sam stavila foliju posle 10 min.pecenja i skinula pred kraj da malo porumeni.
Kolac mozemo posuti secerom u prahu.
.........................................

Коментари

Популарни постови са овог блога

Rozen torta sa malinama

Slane korpice i kuglice

Pekarski burek

Kolac sa plazmom i eurokremom

Štangle sa suvim voćem

Brze integralne pogačice