Mramorni kolac sa nutelom

Mramorni kolac sa nutelom





Trazeci novi recept za ovaj kolac pronasla sam mnogo,ali sam se odlucala za recept na coolinarici,vise puta isproban sa raznim varijantama,mislila sam da probam da u  tamni deo stavim mak i visnje,ali to cu drugi put,odlucila sam se za neprevazidjenu nutelu,jer ce se deci dopasti.
Pravila sam ga sa puterom,bude malo tvrdji i lep za secenje u obliku kuglofa,ali ovaj recept je sa uljem i bas je mekan,socan,ukusan tako da ce se cesto naci u mojoj kuhinji.
Sastojci:
2 jaja
1 casa od 2 dcl.jogurta
1 casa secera
150 ml.ulja
2 case brasna
1 pr.za pecivo
1 vanil secer
2 dobre kasike krema nutelle
2 kasicice nes kafe instant 3u1
Glazura:
10o gr.cokolade
10 gr. Putera
3 kas ulja
Umutiti belanca,dodati secer,pa jos dobro umutiti,dodati zumanca,jogurt,ulje,prasak za pecivo pomesan sa brasnom,vanil secer.Sve dobro izmesati,podeliti na dva dela,u jedan staviti 2 kasike nutele i nes kafu.
Ukljuciti rernu na 170 stepeni.
Pleh za srneca ledja pouljiti i pobrasnjaviti i sipati po dnu prvo tamni deo,pa onda svetli,pa opet tamni.Kada je sva smesa u plehu uzeti kasiku i malo prosarati,mada i ne morate svakako ce biti saren.
Staviti da se pece na 170 stepeni negde oko 30 min.Probosti kolac cackalicom i videti da li je pecen.
Kada je pecen izvaditi ga iz modle,mozete ga samo posuti secerom u prahu,sasvim je dovoljno,ali  cokolada je moj favorit pa sam stavila glazuru .Otopiti na pari 100 gr.cokolade sa 10.gr.putera i 3 kas.ulja,preliti preko kolaca i ostaviti da se ohladi.
Sluziti uz kafu ili caj sta god mada meni ne treba razlog da ga probam.
Prijatno!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Rozen torta sa malinama

Slane korpice i kuglice

Pekarski burek

Kolac sa plazmom i eurokremom

Štangle sa suvim voćem

Brze integralne pogačice