Karpati torta

 Karpati torta



Jedna preukusna, osvežavajuća, delikatna torta, jako jednostavna za pripremu.Ukoliko volite  princes krofne, ovu tortu ćete sigurno obožavati. Posebnog je izgleda, jer prilikom pečenja naraste i dobije neravan, brdovit izgled, koji podseća na Krpate, otuda i  takav naziv.

Recept je sa bloga Kuhinja zaposlene žene , po možete i kod nje videti postupak pripreme.






Korice:

250 ml.vode,

125 ml.ulja,

150 gr. brašna,

3 kašičice šećera,

4 jaja,

prstohvat soli.


Fil:

2 pudinga od vanile,

650 ml. mleka,

140 gr.šećera,

200 gr. maslaca.

2 vanil šećera.

 

Voćni fil:

450 gr. voća ( malina ili jagoda),

150 gr.šećera,

100 ml. vode,

40 gr.gustina,

 

250 ml.slatke pavlake,

2 kašike prah šećera,

 

Priprema:

 

U šerpicu sipati vodu i ulje,zagrejati do vrenja, dodati šećer i prstohvat soli, promešati i ostaviti da provri.U ključalu smesu dodati brašno i mešati dok se sve ne sjedini u finu smesu kao za princes krofne.Skloniti sa šporeta, preručiti u posudu za mućenje, pa mikserom mutiti, dodavati jedno po jedno jaje. Gotovu smesu podeliti na dva dela, (izgledaće vam malo testa, ali će ono prilikom pečenja narasti , tako da je to sasvim ok), pa rasporediti na dve okrugle modle  prečnika 26 cm. Peći na 200 stepeni oko 25 minuta .Prilikom pečenja ne otvarati rernu.

Krem:

Od ukupne količine mleka odvojiti 100 ml. da bi ste razmutili pudinge, a ostatak staviti na runglu, dodati šečer i vanil šećer i zagrevat. U provrelo mleko sipati razmućen puding i kuvati par minuta uz neprestlno mešanje.

Kada je puding skuvan skinuti sa šporeta i ostaviti da se prohladi.

U mlek puding dodati maslac sobne temperature u umutiti fil.

Voćni fil:

U šerpicu stavitio voće i šećer, zagrevati uz mešanje, posle par minuta mešanja dodati razmućen gustin. Mešati dok se fil ne zgusne i odložiti sa strane da se prohladi.

Umutiti slatku pavlaku sa uputstva i dodati  prah šećer.

Slaganje torte:

Najbolje slagati u modli.

Na koru staviti vanil krem, poravnati, pa fil od voća, poravnati, šlag i na kraju koru, blago pritisnuti i ostaviti u frižider do sutradan da se formira torta.

Sutradan skinuti modlu, posuti prah šećerom i služiti.


Коментари

  1. Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona Alberta Kontakt e-mail: {Davidsonalbertloan@gmail.com }

    Zovem se Marijana, iz HRVATSKE sam, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku od koje bih mogla dobiti kredit kako bih mogla kupiti kuću kakvu sam htjela. Dugoročno, bilo je hrpa prijevara zbog kojih sam im povjerovao i na kraju dana su mi uzeli novac bez da su mi dali išta zauzvrat, čak ni 1 euro na moje ime, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikad nisam želio imati ništa s online tvrtkama za zajam pa sam otišao posuditi novac od prijatelja. Ispričao sam sve što se dogodilo i rekla mi je da mi može pomoći pronaći tvrtku za zajmove koja mi može dati bilo koji iznos zajma koji mi treba i po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%, također mi je rekla da je upravo dobila zajam od uputio me kako se prijaviti za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam s njima putem e-pošte: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao, i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sati, nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i bogat i hvala Bogu da takve kreditne kuće još postoje na ovim prevarama posvuda, savjetuju svima koji trebaju posuditi kredit putem e-maila (davidsonalbertloan@gmail.com). Nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Rozen torta sa malinama

Slane korpice i kuglice

Pekarski burek

Kolac sa plazmom i eurokremom

Štangle sa suvim voćem

Brze integralne pogačice