Reform torta


REFORM TORTA



Za Reform tortu mnogi kažu da je kraljica torti i moja je omiljena. Starinska klasicna torta sa korama od belanaca i  oraha , sočna,divna , fantasticnog ukusa, a korice se ne osecaju, jer se stope sa filom,jednom reci  savrsenstvo.
Korice:
  • 12 belanaca,
  • 12 kašika oraha,
  • 12 kašika šećera
  • Za fil:
  • 12 žumanaca,
  • 12 kašika šećera,
  • 100 g čokolade za kuvanje,
  • Aroma vanile
  • 250 g margarina
Korice:
Od 4 belanaca umutite cvrst sam  uz postepeno dodavanje  4 kasike šećera. Kada se napravi dovoljno čvrsto, umešajte lagano 4 kasike mlevenih oraha ili lešnika.
Rernu ukljuciti na 200 stepeni .Uzeti okrugli pleh dimenzija 26cm,staviti pek papir i peci koricu 10-12 minuta.
Ovako peci tri korice.
Moze se peci i u cetvrtastom plehu dimenzija 30x20cm.Ja sam je tako pekla I ispala je malo tanja,jer sam  htela da je secem kao snite.
Fil:
Mikserom umutite zumanca sa šećerom sve dok se šećer sasvim ne rastopi I ne bude penasto. Zumanca kuvati na pari uz stalno mešanje. Dodajte čokoladu isečenu na sitnije kocke i jednu kasicicu arome vanile, mešajte sve zajedno dok se ne rastopi i dok se fil ne zgusne.Kuva se u loncicu na pari oko 15 min.dok se kolicina koju smo stavili  ne prepolovi I postane gusta da ostaje trag za spatulom Ostavite fil da se ohladi.
 U drugoj posudi penasto umutite margarin i dodajte ga u ohlađen fil. 
Fil mora biti sasvim hladan.
Dodajte umućen margarin i sve zajedno umutite.
Svaku koricu premažite ohlađenim filom i celu tortu na kraju premažite filom o pospite mlevenim orasima.
Po zelji moze se staviti ganache glazura,slag ,ali ova domaca sa mlevenim orasima je po meni najjednostavnija i najbolja.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Rozen torta sa malinama

Slane korpice i kuglice

Pekarski burek

Kolac sa plazmom i eurokremom

Štangle sa suvim voćem

Brze integralne pogačice